حمل بار به سوریه ارسال بار به سوریه زمینی دریایی هوایی فریت بار به دمشق شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر

حمل و نقل به سوریه – حمل و نقل پرهزینه ترین بخش از پروسه صادرات به شمار می آید و تغییر آن مولفه قدرتمندی در کاهش هزینه ها و رقابت پذیری محصولات را در پی دارد. شما می توانید با استفاده از کارشناسان باتجربه ما، محصولات خود را از یکی از روش های زمینی، هوایی و دریایی به کشورهای منطقه و جهان صادر کنید. تیم خبره ما توانسته با شناسایی کریدورها و عوامل و بازیگران تاثیرگذار آن، هزینه های جابجایی کالا را کاهش داده و خود را به عنوان یکی از فعالین عرصه حمل و نقل به سوریه و دیگر کشورها مطرح کند.

حمل بار به سوریه ارسال بار به سوریه زمینی دریایی هوایی
حمل بار به سوریه ارسال بار به سوریه زمینی دریایی هوایی

درباره حمل و نقل به سوریه بیشتر بدانید

یکی از دغدغه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبحث حمل نقل به سوریه و امنیت کالا برای صادرات به سوریه می باشد .

بسیار  سوال های متفاوتی برای حمل نقل ارزان و مطمئن به سوریه وجود دارد.

برای ارتباط با شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info
 

چگونه بار را حمل کنیم؟ ارزانترین مسیر حمل و نقل به سوریه چه مسیری است؟ مسیرهای متفاوت برای حمل و نقل به دمشق چه مسیرهایی هستند؟ کوتاه ترین زمان انتقال کالا چه مسیری است؟ ارزان ترین مسیر حمل و نقل چیست؟ و بسیاری از سوال های دیگر که البته شرکت نورالفرات می تواند به این سوالات دیگر پاسخ بدهد و همچنین در مسیر آن ها به شما خدمات ارائه دهد .

مسیر های مختلفی برای حمل و نقل به سوریه وجود دارد که ارزان ترین مسیر تا کوتاه ترین مسیر و دیگر راه های مطمئن برای حمل و نقل میتوان نام برد و توضیح داد . با توجه به هم مرز نبودن کشور سوریه با کشور ایران که برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان ایرانی دغدغه بیشتری را دارد مسیرهای گوناگونی برای حمل و نقل به سوریه وجود دارد از مسیر های ارزان و مطمئن برای حمل نقل تا مسیرهای با کم ترین زمان برای حمل و نقل به دمشق که در ادامه نام برده می شود.

۱- مسیر بندعباس که حدود ۲۰ تا ۳۰ روز طول می کشد .

۲-مسیر ترکیبی که کالاها به صورت زمینی تا بندر مرسین یا اسکندرون ترکیه حمل میشوند و از آن بنادر به سمت بندر لاذقیه حمل می شود.

۳-مسیر عراق که می توان با کم ترین زمان از راه زمینی برای حمل و نقل اقدام کرد که حدود ده روز طول خواهد کشید.

۴-مسیر هوایی که برای نمونه کالاها و بارهای با حجم و وزن کمتر هستند که حدودا دو روزه می رسد.

حمل بار به بلژیک با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به بلژیک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info

حمل بار به آلمان با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به آلمان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

شرکت نورالفرات با دفاتر فعال در ایران و سوریه به دنبال کم ترین زمان برای حمل و نقل و همچنین ارزان ترین راه حمل و نقل برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی است و در تمام پروسه حمل و نقل در کنار شرکت های ایرانی حضور دارد و تمام پروسه حمل و نقل به کشور سوریه را از مبدا تا انبار مقصد با ارزان ترین و کم ترین زمان انتقال بار به دمشق به عهده می گیرد.

ارسال بار به سوریه فریت بار
ارسال بار به سوریه فریت بار

خدمات ما در عرصه حمل و نقل به سوریه

انجام کلیه امور حمل و نقل از درب کارخانه تا محل تحویل کالا به مشتری
مشاوره در زمینه حمل و نقل کالای اختصاصی شما

حمل و نقل و ترانزیت کالا به سوریه

شرکت بین المللی نورالفرات امکان ارسال کالا و تجهیزات را از طریق هر ۴ گزینه پیش رو داشته و با توجه به کالا و محموله صادراتی شما شرکت نورالفرات بهترین گزینه را پیشنهاد داده و تا رسیدن محموله شما به مقصد در کنارتان خواهد بود.

کشور ما از ۴ مسیر به کشور سوریه مرتبط است:

۱) مسیر هوایی

۲) از طریق کریدور دریایی بندرعباس – بندر لاذقیه

۳) ترانزیت کالا از طریق مسیر زمینی

۴) ترانزیت کالا از طریق کشور ترکیه

پیام بگذارید

پرواترابر کلیه حقوق محفوظ است.