ارسال بار به انگلیس و لندن شرکت پروا ترابر

ارسال بار به انگلیس و لندن از خدمات تخصصی و مطمئن و همراه با ضمانت و بیمه نامه شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر است که با بالاترین کیفیت توسط افراد با تجربه انجام میشود این سرویس بصورت هفتگی انجام می شود که بیشترین ارسال بار به انگلستان (لندن) بار سوپر مارکتی می باشد.

 

حمل بار به بلژیک با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به بلژیک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info

حمل بار به آلمان با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به آلمان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

انگلستان نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت پادشاهی بریتانیا است. شهرهای مهم این کشور لندن ، منچستر ، بیرمنگام میباشند .

انگلیس به دلیل استانداردهای بالای زندگی ، امکان پیشرفت در کار و تجارت و همچنین دانشگاه های با رتبه های بالای علمی هر ساله مقصد مهاجرین زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران می‌باشد.

موارد زیادی پیش امده که مهاجرین ایرانی قصد به حمل بار به انگلیس از ایران را به صورت فریت بار دارند زیرا وزن محموله‌ی ارسالی از ایران به انگلیس معمولا بیشتر از وزن مجاز مسافری می‌باشد اصطلاح فریت بار برای این گونه بارها که توسط مسافرین ارسال می‌شوند و نوعی ارسال بار خصوصی هستند و ارسال بار تجاری از انگلیس به شمار نمی‌روند به کار می‌رود.

بسیاری از هموطنان ما به این کشور مهاجرت میکنند که این نشان دهنده اهمیت این کشور و مسائل مختلف مربوط به مهاجرت مسافران به این کشور است. اغلب مسافران انگلیس را دانشجویان و مهاجران تشکیل میدهند . هردوی این گروه از مسافران بطور معمول نیاز به این دارند تا لوازم شخصی مسافری خود و خانواده شان را و یا بعضا لوازم منزل را هم به کشور انگلستان ارسال کنند.

اگر شما هم قصد مهاجرت به انگلیس مخصوصا لندن را دارید و به دنیال یک شرکت باربری مطمئن هستید ، شرکت باربری بین المللی پروا ترابر در خدمات شماست و خدمات حمل بار مسافری به انگلیس ، حمل بار دانشجویی به انگلیس ، حمل بار تجاری و اداری به انگلیس و همچنین صادرات و واردات انگلیس را انجام میدهد.

ارسال بار به انگلیس و لندن
ارسال بار به انگلیس و لندن

ارسال بار به انگلیس از تخصص های ما در شرکت باربری پروا ترابر است.کشور انگلیس مخصوصا شهر لندن قدمتی چندین ساله دارد و همچنین توریست و مهاجر پذیر است و روزانه تعداد زیادی از افراد از کشور های مختلف مخصوصا ایران برای زندگی دائم یا موقت یا ادامه تحصیل به این کشور سفر میکنند.

ایرانیان بسیاری نیز مقیم انگلستان بوده و بازدید کنندگان زیادی جهت دیدار با آنها به کشور انگلستان سفر می کنند. طبیعتا این مسافرین دارای بار زیادی برای حمل به انگلستان خواهند داشت.

مدتی است که شرکت های هواپیمایی مقدار بار قابل حمل را برای خدمات  انگلیس ، آلمان و … برای مسافران محدود کرده است و این محدودیت ها باعث شده است که مسافران و مهاجران نتوانند تمامی بار و وسایل خود را به انگلیستان انتقال دهند و این موارد باعث نگرانی و مشکلاتی برای مسافران شده است.

اما با این شرایط هم اصلا نگران مهاجرت به انگلیس و ارسال بار به انگلیس نباشید.

شرکت پروا ترابر با مجوز رسمی حمل و نقل کشوری، اولین و تنها آژانس بار چند منظوره عضو اتحادیه جهانی IATA و شبکه جهانی حمل و نقل بین المللی WWPC در ایرانست. این شرکت با سالها تجربه در زمینه ی فریت بار بصورت هوایی ، زمینی و دریایی به تمام نقاط جهان ، قادر است تا شما را با کادر مجرب و متخصص خود ، در تمامی مراحل فریت بار به انگلسان، یاری دهد.

شرکت ما با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی ، میتواند لوازم شما را، در منزل شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی تخصصی ، آنرا در منزل شما در هریک از شهرهای انگلیس، تحویل شما نماید.

برای سپردن بار های خود برای حمل بار به انگلیس و سایر کشور ها فقط کافیست وارد سایت ما شوید و با شماره ۰۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶ تماس بگیرید تا هم به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی دریافت کنید و از تعرفه قیمت ها با خبر شوید.

به طور کلی دو راه برای ارسال بار به انگلیس وجود دارد :

روش اول ارسال بار به انگلستان همراه با مسافر در پای کانتر پرواز است که این روش جرایمی سنگین همراه خواهد داشت تا حدی که ارزش بار شما از جریمه ها کمتر است و با یک حساب و کتاب سر انگشتی متوجه میشوید که این روش اصلا به صرفه نیست.

روش دوم که به صرفه تر است ، ارسال بار فریت بار به انگلستان است.هزینه فریت بار به انگلستان کمتر از ۳۰ درصد جریمه اضافه بار به انگلستان در پای کانتر پرواز می باشد. این کار از طریق قسمت باربری فرودگاه امام خمینی (کارگو فرودگاه امام خمینی) قبل از مسافرت شما به انگلستان انجام می گیرد.

 

باربری به انگلیس و لندن

تاثیرات حمل و نقل بین المللی زمینی در سیاست کشورها
تاثیرات حمل و نقل بین المللی زمینی در سیاست کشورها

احتمالا در خانواده ، آشنایان و اطرافیانتان کسانی را دیده اید که بنا بر دلایل مختلف به کشور انگلیس یا شهر لندن مهاجرت کرده اند.

اگر کمی هم پرس و جو کرده باشید یا تجربه داشته باشید میدانید که برای مهاجرت نمیتوان بیش از حد مجاز وسیله را با خود حمل کرد و همین مشکل به یکی از مهم ترین دغدغه ها تبدیل شده است.

حالا یکی از تصورات برخی افراد این است که تمامی وسایل را در ایران بفروشند و با پول آنها در انگلیس تمامی وسایل را دوباره خریداری کنند اما هم فکری اشتباه است چون یک سری وسایل یادگاری و ارزش معنوی زیادی دارند و همچنین تصوری اشتباه است زیرا قیمت پوند از ریال بیشتر است و اصلا نیمتوان در انگلیس چنین وسایلی را خرید.

به همین دلیل بهترین راه و پشنهاد استفاده از شرکت های باربری بین المللی معتبر است که خدمات را همراه با ضمانت و بیمه و بارنامه ارائه دهد.

این خدمات به دو دسته کارگو بار و فریت بار تقسیم میشود که کارگو بار به انگلیس برای جابجایی و انتقال محموله هایی که ماهیت تجاری دارند استفاده میشود و فریت بار برای انتقال و جابجایی وسایل معمولی مانند وسایل منزل و خصوصی استفاده میشود که پروا ترابر آماده ارائه این خدمات به صورت تخصصی میباشد.

 

انواع روش های ارسال بار به انگلیس

حمل بار هوایی به انگلیس

یکی از روش های حمل بار به انگلیس ، حمل بار به صورت هوایی است.ارسال بار هوایی به انگلیس شامل فریت بار و خرده بار از ایران به انگلیس میباشد و همچنین بیشتر افراد برای ارسال بار به آلمان هم از این روش استفاده میکنند.

پایتخت انگلیس یعنی لندن دارای پنج فرودگاه است که فرودگاه هیثرو مهمترین و شلوغ ترین فرودگاه انگلستان است و حجم قابل توجه ارسال بار به انگلیس را به خود اختصاص داده است و به این ترتیب بیشتر مبادلات با لندن از این فرودگاه انجام می‌شود.

ارسال بار به انگلستان به صورت هوایی سریعترین روش است و به ۳ الی ۵ روز زمان نیاز دارد و باربری ما این خدمات را به بهترین شکل به صورت مطمئن و همراه با ضمانت و بیمه برای شما انجام میدهد.

حمل بار دریایی به انگلیس

شهرها و بنادر مهم انگلستان عبارت است از بیرمنگام ، لیدز ، گلاسگو ، منچستر ، لیورپول ، شفیلد ، ادینبارو (ادمبورگ ) ، بریستول ، نیوکاسل و برادفورد.  انگلستان دارای بنادری مانند بندر بوانیتون ، پورتسموت و بلیموت در شمال مانش ، بندر دوور در تنگه دوور ، بندر لیورپول در دریای آیریش و نیوکاسل در دریای شمال می‌باشد که حمل بار دریایی به انگلیس اغلب به این بنادر انجام می‌گیرد.

این نوع خدمات هم توسط پروا ترابر انجام میشود و تقریبا میتوان گفت هزینه حمل بار دریایی به انگلیس از حمل بار هوایی به صرفه تر است.

حمل بار زمینی به انگلیس

حمل بار زمینی به انگلیس کم هزینه ترین روش برای ارسال بار به انگلیس میباشد که به دو صورت فول تراک و خرده بار انجام میشود که در حمل بار به صورت فول تراک ، صاحب کالا می‌تواند یک یا چند تراک را با توجه به حجم و وزن کالای خود در اختیار بگیرد.

درباره حمل بار زمینی به انگلیس به صورت خرده بار باید به این نکته اشاره کرد که اگر کالا قابلیت بارگیری در یک کانتینر با سایر بارها را داشته باشد، می‌توان بار را به صورت خرده بار یا گروپاژ حمل کرد و در غیر این صورت باید به روش دیگر یعنی فول تراک حمل شود. فول تراک همان در اختیار داشتن یک تراک کامل می‌باشد که برای حمل باری با حجم و وزن زیاد مناسب است.

ویژگی های شرکت باربری پروا ترابر

⭐ ارسال بار به انگلستان ( فریت بار به انگلستان ) توسط ctm با برگه ی ضمانت و تاییدیه های رسمی وقانونی با بیشترین سرعت و کیفیت انجام می گردد!!

⭐ ارسال بار به انگلستان ( فریت بار به انگلستان ) توسط CTM به صورت ارسال منزل به منزل (Door To Door) قابل انجام میباشد.

⭐ ارسال بار به انگلستان ( فریت بار به انگلستان ) توسط کارکنان CTM با بیش از چهل سال سابقه کار

⭐ ارسال بار به انگلستان با کشتی ( فریت بار به انگلستان با کشتی ) توسط CTM به صورت خدمات منزل به منزل

ارسال بار زمینی به انگلستان

حمل و نقل بین المللی بار و کالا از ایران به انگلستان به صورت زمینی و تخصصی با مناسب ترین کرایه ها همراه با بارنامه و ضمانت نامه و بیمه نامه برای تمامی وسایل شما.

شرکت پروا ترابر آماده ارائه خدمات بارهای صنعتی ، تجاری ، لوکس ، خرده بار و اثاثیه منزل با روش های مختلف مخصوصا زمینی به تمامی شهر های انگلستان از جمله لندن ، لیورپول ، منچستر ، برایتون و دیگر شهر های انگلستان میباشد.

شما می توانید بار خود را در صورتی که کم حجم باشد به صورت خرده بار به صورت هوایی و یا زمینی ارسال کنید و در صورتی که بار شما وزن و حجم زیادی داشته باشد می توانید با انواع با ترانزیت به صورت دربست به کشور مقصد ارسال کنید.

با بیمه نامه ما نگران آسیب و یا صدمه به بار نباشید تمامی حوادثی که می تواند سلامت بار را به خطر بیندازد در این بیمه نامه پوشش داده شده است شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر برای حمل بارهای بین المللی مشتریان بیمه نامه ای معادل ارزش بار تنظیم می کند .

این بیمه نامه حمل بار به انگلستان را در بستر امن به پایان می رساند.

مراحل ارسال بار از ایران به انگلیس

۱ . مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس رایگان برای فریت بار به انگلیس

مرحله نخست فریت بار به انگلیس : فریت بار یعنی همان ارسال کالا به صورت هوایی، دریایی و یا زمینی. اولین مرحله در فریت بار به انگلیس چه به صورت هوایی و چه زمینی مشاوره تلفنی در خصوص انتخاب نوع حمل و همچنین هزینه فریت بار به انگلیس میباشد. در مرحله دوم در صورت نیاز کارشناسان ما برای بررسی و بسته بندی بار جهت فریت بار به انگلیس اقدام میکنند.

۲ . تخمین نوع بسته بندی و یا نوع کانتینر برای حمل بار به انگلستان

بسته بندی حمل بار به انگلستان : در شرایط حمل بار هوایی به انگلستان (فریت هوایی به انگلستان) ، بار باید بسته بندی شده و به صورت پالت چوبی و یا فلزی برای حمل بار به انگلستان آماده شود. عکس زیر یک نمونه از بسته بندی استاندارد برای حمل بار به انگلستان است.

۳ . بسته بندی برای حمل بار به انگلیس

رعایت نکردن استانداردهای بسته بندی، سهل انگاری در بسته بندی و همچنین بی دقتی در پوشاندن کامل لوازم و کالاها موجب سبب آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت میشود. در نهایت علاوه بر خسارت های وارده در حمل بار به انگلیس ، هزینه حمل بار به انگلیس پرداخت شده نیز به خسارت های دیگر اضافه میشود.
در اینجا لازم به ذکر است که تمام مراحل بسته بندی کالای تجاری و لوازم توسط ما و به دقت و با نظارت شما صورت خواهد گرفت.

۴ . تهیه لیست بسته بندی قبل از فرستادن بار به انگلستان

همه اقلام کالا، لوازم و بارها پیش از فرستادن بار به انگلستان حتما باید شماره گذاری و به صورت لیست دقیق تهیه شود. لیست تهیه شده برای فرستادن بار به انگلستان باید به انگلیسی ترجمه و قابل ارائه باشد.

۵ . سمپاشی کردن و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو انگلستان

کارگو در معنی بار است و کارگو انگلستان یعنی فرستان کالا به انگلستان. کارگو انگلستان تمامی کالاها به خصوص بسته بندی های ساخته شده ازانوع چوب های خام، پالت های بار و سایر کالاهای چوبی بر اساس قوانین وضع شده حتما باید در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های به خصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معینی سمپاشی شده و پس از این مرحله و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های معتبر دفع آفات نباتی برای کارگو انگلستان آماده گردد.

۶ . بارگیری و ارسال به گمرک یا فرودگاه برای فریت بار به انگلستان

مرحله ششم در فریت بار به انگلستان مربوط به بارگیری و حمل بار است.

در صورت فریت بار به انگلستان به شکل هوایی ، بار شما با یک وانت، خاور یا هر وسیله مورد نیاز دیگری به فرودگاه امام(ره) برای ارسال بار به انگلستان منتقل خواهد شد.

در صورت حمل لوازم و فریت بار به انگلستان به صورت زمینی ، کانتینر شما برای حمل بار زمینی به انگلستان ابتدا به گمرک غرب تهران و سپس به مرزهای غربی مانند بازرگان منتقل میشود.

۷ . تشریفات گمرکی ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر

قبل از حمل بار به انگلستان به صورت زمینی پس از انتقال آن به گمرک غرب تهران، محموله توسط سگ مواد یاب چک شده و کانتینر برای حمل بار به انگلستان پلمپ میشود.

همچنین در صورت ارسال هوایی بارها در فرودگاه ایران توسط اسکن X-Ray بررسی میشوند.

 

۸ . تحویل بار به هواپیمایی یا تریلی برای ارسال کالا به انگلستان

در ارسال کالا به انگلستان با هواپیما بعد از صدور بارنامه هوایی، بار مذکور برای حمل بار هوایی به انگلستان تحویل میگردد.

در حمل بار زمینی به انگلستان پس از آنکه کانتینر در گمرک بررسی گردید، برای حمل بار به انگلستان با تریلی آماده میگردد.

۹ . صدور بیمه نامه معتبر بین المللی

بیمه نامه برای حمل بار به انگلستان به صورت زمینی و یا هوایی با توجه به ارزش بار تعیین میگردد. یعنی از شما پرسیده می شود که ارزش ریالی بار چه میزان است. پس از آن با توجه به مقدار قیمتی که مشتری اعلام می دارد ، در ازای هر ۱ میلیون تومان، ۱۰۰۰ تومان هزینه بیمه محسوب شده و با توجه به لیست بسته بندی، بیمه نامه صادر و ترجمه دقیق خواهد گردید.

۱۰ . پیگیری آنلاین پس از حمل کالا به انگلستان با کشتی و یا هواپیما

در مرحله پایانی پس از حمل کالا به انگلستان ، می توانید از طریق سایت ما به صورت آنلاین پیگیری لوازم و یا کالای تجاری خود را در هر زمان دلخواهی انجام دهید. پس از حمل کالا به انگلستان ، لینک پیگیری بار و شماره بارنامه برای شما مشتری محترم ارسال خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به انگلستان

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  • لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

قیمت ارسال بار به انگلیس

ارسال بار به انگلیس از خدمات ویژه شرکت پروا ترابر میباشد که همراه با بار نامه ، بیمه نامه و ضمانت نامه ارائه میدهد.

هزینه این خدمات بستگی به مواردی مانند حجم بار ، نوع بار ، مبدا و مقصد ، روش انتخاب شده برای جابجایی و یک سری موارد یگر مثل مالیات و ارزش افزوده و غیره دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

حمل بار به بلژیک با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به بلژیک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info

حمل بار به آلمان با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به آلمان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران

افرادی که قصد ارسال بار از انگلیس به ایران را دارند میتوانند از روش های مختلف هوایی ، زمینی و دریایی و همچنین فریت بار شرکت ما استفاده کنند.

حمل بار هوایی از انگلیس به ایران ، سریعترین روش است که بار شما بین ۳ الی ۵ روز به مقصد میرسد که میتوانید انواع خرده بار ، وسایل منزل ، لوازم اداری و دانشجویی و هر محصول تجاری یا غیر تجاری را بدون مشکلی به ایران بفرستید.

هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران به نوع و حجم کالا ، مبدا و مقصد ، روش انتخابی برای ارسال و سایر موارد بستگی دارد که میتوانید با تماس با ما از آنها آگاه شوید.

 

سوالات متداول حمل بار به انگلیس

۱ . مدارک لازم برای ارسال بار مسافری به انگلستان چیست؟

شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در فرودگاه می توانید اقدام به فرستادن بار به انگلستان نمایید. در صورت نداشتن مدارک لازم با انجام هماهنگی با دفتر CTM میتوانید وسائل مورد نظرتان را به انگلستان ارسال نمایید.

۲ . مدارک لازم برای ارسال بارهای تجاری به انگلستان چیست؟

برای ارسال بار تجاری به انگلستان علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید. در صورت نداشتن کارت بازرگانی میتوانید از کارت بازرگانی نمایندگان ما با رعایت ضوابط خاص استفاده نمایید.

۳ . من مسافر نیستم. آیا میتوانم برای خویشاوندانم در انگلستان بار ارسال کنم؟

بله، شما میتوانید با هماهنگی‌ قبلی‌ با دفتر سی‌ تی‌ ام اقدام به ارسال بارها‌یی همچون خوراکی، مواد غذایی، لباس و … به انگلستان نمایید.

۴ . چقدر طول میکشه بارم به مقصد برسه؟

زمان رسیدن بار به انگلستان به عوامل مختلف از جمله طول مسافت و نوع خط هوایی‌ از دو تا شش روز متغیر است. لازم به ذکر است که در بیشتر موارد بار مورد نظر بعد از گذشت چهار روز در شهر مورد نظر شما در انگلستان قابل دریافت میباشد.

 

پیام بگذارید

پرواترابر کلیه حقوق محفوظ است.