یکی از خدمات شرکت پروا ترابر ارسال بار به لبنان میباشد . کسانیکه قصد مهاجرت به کشور لبنان را دارند ، ممکن است نیاز پیدا کنند که بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را هم به لبنان فریت نمایند. همچنین برای شرکتها و کارخانجاتی که قصد دارند بار تجاری یا نمونه های غیر تجاری خود را به شهرهای مختلف لبنان ارسال نمایند ، ما بهترین سرویس ها را برای ارسال بار به لبنان با بهترین قیمت ارائه میدهیم.

ارسال بار به لبنان حمل بار به لبنان
ارسال بار به لبنان حمل بار به لبنان

۱- مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

بسته بندی برای فریت بار هوایی به لبنان بسیار مهم است . چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته بندی، ممکن است بار شما آسیب دیده و یا در مقصد ، برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

کادر مجرب پروا ترابر ، در محل سکونت شما حاضر شده و تمام چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و باکیفیت ترین کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (به فراخور لوازم شما ) ، بسته بندی یا پالت بندی کرده و تا فرودگاه حمل میکنند. ظروف شکستنی حباب پیچ شده و سپس پالت بندی میشوند . بسته بندی مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین مراحل ارسال بار شماست. و ما آنرا به بهترین نحو انجام میدهیم، تا هیچگونه مشکلی برای شما در گمرک فرودگاه های لبنان بوجود نیاید.

برای ارتباط با شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

 

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info
 

۲- انجام تشریفات گمرکی

 

در قسمت پذیرش گمرک ترمینال خدمات بار، یا پایانه ی هوشمند بارفرودگاه امام خمینی ، محموله ی شما وزن شده و تشریفات گمرکی توسط پرسنل شرکت پروا ترابر برای شما انجام میشود. شما میتوانید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود بجز کالاهای ممنوعه (که لیست آن در سایت موجود است ) را به شهرهای مختلف لبنان ارسال کنید. ارسال لوازمی مانند مبلمان ، کمد، میز، بوفه ، تخت، پیانو، کامپیوتر ، چمدانهای لوازم شخصی ، کتابها و مواد غذایی خشک بصورت بسته بندی تجاری، فریت فرش و تابلو فرش ، ظروف و البسه بدون هیچ مانعی ، به لبنان انجام میشود. برای ارسال لوازم منزل مدارکی لازم است:

مدارک لازم برای ارسال بار به لبنان :

• اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

نکته : در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله با توجه به مقصد و مدت زمان حمل بطور معمول ۳ تا ۴ روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می گیرد.

۳- صدور بارنامه و ارسال بار به لبنان

سپس بار شما توسط دفترپروا ترابر ، با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی (به انتخاب شما و یا پیشنهاد تخصصی پرسنل ما) ، بارنامه شده و به مقصد مورد نظر حمل میشود. در طول حمل بار شما به مقصد ، شما میتوانید از طریق پایانه ی رهگیری بار ، با درج شماره بارنامه ی خود ، حمل محموله ی خود را پیگیری کنید ، تا زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد را بدانید ، تا دراولین فرصت در گمرک فرودگاه های لبنان، برای ترخیص آن اقدام کنید.

 

۴- ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه های لبنان

برای ترخیص بار در شهرهای مختلف این کشور هم تمهیداتی در خدمات شرکتحمل و نقل بین المللی پرواترابر گنجانده شده است. وقتی شما با شرکت پروا ترابر قصد ارسال بار خود را به لبنان دارید نگران مراحل گمرکی کار نباشید. ما میتوانیم از طریق دفاتر نمایندگی خود در کشور لبنان اقدام به ترخیص بار شما کنیم.

کالاهایی که به قصد تجاری وارد می شوند باید از لحاظ گمرکی بررسی شوند، همچنین مقدار این کالاها نیز باید طبق لیست ارائه شده باشند.اولین مراحل ترخیص بار توسط گمرک مقصدتان انجام میشود و شما میبایست تا ۴۸ ساعت پس از آن به ترخیص کالای خود اقدام کنید تا هزینه های انبارداری برای شما در نظر گرفته نشود.

در مرحله ی آخر بسته های شما توسط دستگاه X-Ray بازرسی میشوند تا مشخص شود آیا آنچه که در بارنامه ی خود اظهار کرده اید با بار مطابقت دارد یا خیر.

حمل بار به بلژیک با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به بلژیک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info

حمل بار به آلمان با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به آلمان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

پیام بگذارید

پرواترابر کلیه حقوق محفوظ است.