ارسال بار به آلمان + مشاوره رایگان + حمل بار به آلمان

“ارسال بار به آلمان” چه به‌صورت تجاری و چه به‌صورت زمینی یا دریایی، از خدمات مهم شرکت ” پروا ترابر ” میباشد. چنانچه قصد ارسال بار به شهرهای مختلف کشور آلمان را دارید،‌ شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر با داشتن کامل‌ترین و گسترده‌ترین شبکه فروش بار خارجی، امکان ارسال بار شما (اعم از لوازم شخصی و وسایل منزل) به شهرهای برلین (Berlin) ، دوسلدورف (Dusseldorf) ، فرانکفورت (Frankfurt)، هامبورگ (Hamburg) ، مونیخ (Munich) ، اشتوتگارت (Stuttgart) ، کلن (Cologne) ، نورنبرگ (Nuremberg) ، بن (Bonn) و … را با بهترین قیمت و با معتبرترین خطوط هوایی بین‌المللی، برای شما مشتریان محترم فراهم نموده است.

حمل بار به بلژیک با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به بلژیک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info

حمل بار به آلمان با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه ارسال بار به آلمان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارسال بار به آلمان + مشاوره رایگان + حمل بار به آلمان
ارسال بار به آلمان + مشاوره رایگان + حمل بار به آلمان

از مهم ترین خدمات ما در زمینه حمل بار به اروپا، می توان حمل و ارسال بار به آلمان و باربری از ایران به آلمان را نام برد. ارسال بار به آلمان از رایج‌ ترین خدمات مسافری و ارسال محموله‌به آلمان می‌باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر  آماده ارائه این خدمات با کیفیت و اطمینان بالا و قیمت مناسب است. ازآنجا که عموما وزن بار ارسالی به آلمان از وزن بار مجاز مسافری بیشتر میباشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل از پرواز به صورت فریت بار هوایی می نمایند.  ارسال و حمل بار زمینی به آلمان، ارسال هوایی بار به آلمان از مهم خدمات ما در باربری آلمان می باشد. هزینه ارسال بار به آلمان بسته به عواملی مانند نوع بار و حجم آن متغییر می باشد.

ارسال بار به تمام شهرهای آلمان مانند برلین، کلن، مونیخ، هامبورگ، فرانکفورت، اشتوتگارت و … انجام خواهد شد.

در شرکت حمل و نقل بین المللی کلیه خدمات حمل بار درون شهری، باربری شهرستان و باربری بین المللی ارائه می شود.

برای ارتباط با شرکت حمل و نقل بین المللی پروا ترابر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴

Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info

 

ارسال بار به آلمان

در ایران نیز همانند سایر کشورها سالانه میلیون ها کالا به نقاط مختلف دنیا ارسال می شوند. با در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی های هر یک از کالاها مانند وزن، اندازه، قابلیت فاسد شدن و زمان رسیدن و .. می توان از یکی از روش های ریلی، هوایی، زمینی و دریایی برای ارسال بار استفاده نمود. ازجمله کالاهایی که می توان با استفاده از این روش ها به نقاط مختلف دنیا ارسال کرد می توان به  لوازم منزل، مواد خام، لوازم تجاری، تجهیزات صنعتی و … اشاره نمود. به منظور فریت بار به آلمان باید بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی را انتخاب نمایید.

آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۵۷٬۳۸۶ کیلومتر مربع است و جمعیت آن ۸۳/۷ میلیون نفر است. امروزه با توجه به میزان مهاجرتها و یا اقامت برای تحصیل به کشور آلمان، یکی از ضروریات حمل و ارسال لوازم شخصی و اثاثیه ی منزل به آلمان می باشد. که اینکار از طریق راه هوایی، زمینی و یا …انجام می شود. یکی از راههای ارسال بار به کشورهای اروپایی و کشور آلمان، حمل بار به صورت زمینی است. شرکت پروا ترابر کار حمل و نقل انواع خرده بار، بار، لوازم دانشجویی، اثاثیه ی منزل و… را به صورت vip از زمان بسته بندی تا بارگیری و انجام تمامی تشریفات  گمرکی و حمل بار به مقصد و … را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

تاثیرات حمل و نقل بین المللی زمینی در سیاست کشورها
تاثیرات حمل و نقل بین المللی زمینی در سیاست کشورها

هزینه باربری به آلمان

قیمت و هزینه حمل بار به خارج از کشور بستگی به چند عامل تعیین کننده در محاسبه و ارزیابی آن دارد. از جمله:

  • نوع و روش باربری به خارج از کشور (هوایی، زمینی و یا دریایی)
  • حجم و مقدار اجناس و یا کالاها
  • نوع اجناس
  • نرخ های پایه شرکت های کارگو
  • کشور مبدأ

مراحل حمل بار به خارج از کشور

اولین مرحله برای حمل بار به خارج از کشور چه به صورت هوایی و چه دریایی دریافت مشاوره تلفنی در خصوص روش حمل و همچنین هزینه های آن است.

در مرحله بعدی در صورت نیاز کارشناسان اتوبار تهران آتی بار برای بررسی نحوه بسته بندی بار اقدام میکنند.

از مهمترین قسمت های اسباب کشی بسته بندی صحیح اثاثیه و  لوازم است و اهمیت این موضوع در صورتی که قصد حمل بار به خارج از کشور را داشته باشید دو چندان می شود.در صورت سهل انگاری در انجام بسته بندی کالا، لوازم تجاری و .. برای فرستادن بار به خارج از کشور و رعایت نکردن استانداردهای لازم،  آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت هایی در آن گریز ناپذیر است. در نهایت علاوه بر خسارت وارده در فرستادن بار به خارج از کشور، هزینه پرداختی هم به خسارت های ذکر شده فوق اضافه می شود.

نکته: برای جلوگیری از آسیب دیدگی کالا و یا لوازم برای ارسال بار به خارج از کشور بایستی بسته بندی ها و چینش به صورت استاندارد صورت بپذیرد. تنها در این صورت است که میتوان از سلامت کالا پس از حمل بار به خارج از کشور اطمینان حاصل کرد. اگر بار به صورت هوایی و یا گاها دریایی به خارج از کشور ارسال شود بایستی بسته بندی به صورت پالتهای چوبی و یا فلزی برای ارسال بار به خارج از کشور صورت گیرد.

اگر ارسال کالا به خارج از کشور باید با کانتینر کشتی یا به صورت زمینی انجام شود، پس از کارشناسی یکی از کانتینرهای ۲۰ یا ۴۰ فوتی برای حمل کالا به خارج از کشور با کشتی به شما پیشنهاد خواهد شد. برای ارسال کالا به خارج از کشور با کشتی و یا زمینی کانتینرهای ۲۰ فوت HEAVY DUTY تا وزن ۲۶ تن و کانتینرهای ۴۰ فوت HIGH CUBE تا ارتفاع ۲/۶۰ تن قابل بارگیری هستند.

در صورت حمل بار صورت هوایی، لوازم شما پس از بسته بندی برای ادامه امور با وانت، خاور و یا وسایل نقلیه مناسب دیگر به فرودگاه امام حمل خواهد شد.

از همه اقلام و لوازم باید لیست تهیه گردد. پیش از ارسال بار به خارج از کشور باید شماره گذاری و به صورت یک لیست استاندارد تهیه شود. این لیست تهیه شده برای حمل بار به خارج از کشور حتما باید به زبان کشور مقصد هم ترجمه شده باشد.

Call:۰۰۹۸۹۱۲۹۴۲۵۳۳۶
Call:۰۰۹۸۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Call:۰۰۹۸۲۱۸۸۸۰۰۷۷۴
Call:۰۹۱۲۴۸۴۴۹۰۰
Email: info@parvatarabar.info

  نکته: نسخه انگلیسی ترجمه برای ارائه به گمرک کشور مقصد ضروری است.

تمام کالاها و پالت های به خصوص ساخته شده ازانوع چوب خام بایستی در گمرک مبداء و با رعایت کردن شرایط خاص توسط گاز و یا قرص های به خصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی شوند و گواهی سمپاشی آن (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکت های دفع آفات نباتی معتبر و مجاز برای فرستادن بار به خارج از کشور صادر گردد.

چنانچه که ارسال لوازم به صورت هوایی صورت بگیرد، بارها با استفاده از ماشین های حمل بار مانند وانت، خاور و یا دیگر ماشین های مناسب به فرودگاه امام خمینی،فرستاده می شود. در صورت حمل بار به خارج از کشور با هواپیما بار در فرودگاه جهت اسکن X-Ray و بازرسی با حضور شما صورت خواهد گرفت.

اما در صورت ارسال کالا از تهران به خارج از کشور با کشتی یا زمینی، کانتینر برای ارسال کالا از تهران به خارج از کشور با کشتی یا زمینی ابتدا به گمرک غرب تهران و سپس به یکی از بندرهای جنوبی کشو مانند بندرعباس و یا یکی از مرزهای زمینی مانند بازرگان منتقل میشود. همچنین پس از انتقال کانتینر شما به گمرک غربی تهران، محموله توسط سگ مواد یاب چک و کانتینر بسته خواهد شد.

در حمل بار به خارج از کشور با هواپیما پس از صدور بارنامه هوایی معتبر، بار برای ارسال بار به خارج از کشور به شرکت هواپیمایی سرویس دهنده تحویل داده خواهد شد. همچنین در حمل دریایی بار به خارج از کشور با کشتی بعد از اینکه کانتینر به گمرک یکی از بنادر جنوبی وارد شد، به سازمان کشتیرانی برای بارگیری و حمل بار به خارج از کشور تحویل داده میشود.

 

پیام بگذارید

پرواترابر کلیه حقوق محفوظ است.